نه دوست من نه برادر من هیچ وقت من خودم طرفدار ATI هستم این شرکت این همه به مشتریهاش قطعات ارزون داده با قیمت خوب
انویدیا اگه ATI نبود هیچ کس نمی تونست کارت سری High انویدیا رو بخره تعداد محدود پس این شرکت حق اش هست که یکبار هم شده شرکت رقیب اش هیچ کاری نمی تونه کنه یکم قیمت ها رو ببر بالا







پاسخ با نقل قول

Bookmarks